Fit for fight.. Snart så

Bilderna nedan är tagna 12 dagar efter förlossningen. Kommer lägga ut lite sånna bilder för min egen skull för att sedan kunna gå tillbaka och jämföra när jag sätter igång med träningen igen.
Längtar tills jag kommer gå till gymet igen! Tänk att få springa sig svettig på bandet och att få lyfta vikter tills musklerna känns som spagetti. Det var längesedan nu. Men snart jäklar ska jag sätta igång. Vill ju komma i alla mina byxor så snart som möjligt, just nu går det inte att få igen knapparna på dom. Skit jobbigt!

Gick upp 20 kilo under graviditeten. Jag har 8 kilo kvar till min normalvikt. Kan väl inte vara så svårt, eller?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0