Bebisen trivs i magen

Ingen bebis än. Imorgon är det 11e vilket är beräknat förlossningsdatum, så jag antar att jag kommer gå över tiden. Men det gör mig faktiskt ingenting just nu, bara det inte är veckor jag kommer gå över. Men någon dag gör inget. Tisdag eller onsdag skulle vara perfekt, då är målarna förhoppningsvis klar i huset och vi kan börjar bo där på riktigt :)

Btw har vi inte ens en bilstol eller spjälsäng än, haha. Vi hade Elias gamla säng tills idag. Men den fick följa med till återvinningen. Remi skulle måla den imorse men hade inget tålamod för det så vi ska köpa en ny istället. "Skit i det här, vi köper en ny imorgon!" Haha, karlar ;)

Mina fötter är som ballonger! Kolla bara på bilden :O Ibland göt det ont att gå på dom. Det känns som dom ska spricka och tömmas på vätska. Aj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0