Barnfri dag

Idag har jag och Remi haft en barnfri dag. Kl 10 imorse kom en jobbarkompis till mig och hennes son Casper som Elias är kompis med och hämtade honom för att åka till leklandet här i stan. Han var med dom i nästan fem timmar. När vi hämtat honom åkte vi med honom hem till min mamma och bror där han ville leka. Då var han där till strax efter åtta, så leka har han fått gjort idag iallafall! :D
Jag och Remi hann göra lite nödvändigheter under tiden. Jobbade, (på hans företag), ringde runt och fixa bästa försäkringen på nya huset och även larm. Det skrämmer mig att vara ensam med två barn när Remi kommer jobba nätter så vi måste skaffa det om jag ska våga vara ensam hemma med dom. Jag är så nojig sådär!
Vi hann äta lunch och åka till huset och kolla en snabbis också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0