Kommer aldrig att glömma

 
Det som jag har väntat på i fem månader är nu över. Swedish fucking house mafia! DAMN säger jag bara! Finns bara ett ord, magi! Har aldrig upplevet något liknande och kommer nog inte göra det heller. Detta var verkligen en klass för sig och den är omöjligt att slå.
 
De två timmarna de spelade gick för fort. Skulle kunna stått där hela natten och släppt loss.
Har suttit och kollat på youtube klipp från konserten och bara flinat, längtat tillbaka och fått påminelser om hur grymt det var.
När jag sitter och tänker själv på konserten kommer jag ärligt talat inte ihåg så mycket. Jag måste ha varit i något slags vakum... I min egna lilla bubbla som svävade på moln. I chock kanske, haha :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0