Tillbaka i verkligheten


Igår landade vi i ett antal grader kallare Sverige. Kom hem vid halv två - två. Packade upp väskorna, tog välbehövlig dusch, gjorde hemlagad mat, åkte och handlade och hälsade på mamma en snabbis och sa hej, sen spelade vi bingolotto. Lyckades hålla oss vakna till strax efter 21, men sen var det kört. Att sova ca tre timmar på ett och ett halvt dygn är inte vår grej, så vi var rejält trötta kan jag lova! :P

Här hemma behövs det verkligen städas, och jag börjar bli trött igen!? Men jag behöver verkligen plugga. Städningen får vänta tills onsdag eftermiddag, men en liten nap ska jag nog lyckas klämma in här strax annars kommer jag iallafall inte fatta vad jag läser när jag pluggar.



Jag vann en ny lott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0