Snart drar vi hem!

Skrev ett långt inlägg igår från mobilen som försvann. Blev så jävla arg så jag skrev inte om någonting.

Om ca tre timmar ska vi dra oss mot flygplatsen. Flyget går 04.30 här ifrån Libanon, mellan landar i Turkiet (ber till Gud att flygen går i tid och att vi inte missar nåt plan den här gången!) sen åker vi därifrån mot Sverige kl 9.
Ska bli så skönt att komma hem. Trodde inte jag skulle säga det men nu är det så :P Saknar maten, fatta va folk säger och själv kunna bli förstådd. Känns som jag mest har vart tyst i en vecka, eftersom Remi pratar med sin familj HELA tiden! Haha.

Det jag inte ser fram emot så mycket är nationella provet i matte som vi har på onsdag. Och även naturkunskaps prov på tisdag. Måste rå plugga så fort jag kommer hem!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0