Snart bär det iväg



Resväskorna är packade och klara. Nu väntar vi bara på att klockan ska bli tolv så drar vi iväg mot varmare breddgrader. Det känns underbart, särskilt idag när termometern visar 4 grader här hemma.

Flyget gick två timmar tidigare än vad jag trodde. Trodde jag skulle få stressa ihjäl mig fysiskt idag men än så länge är det lugnt. Men det vore konstigt om vi inte får stressa en enda gång, så det kommer nog senare :P Men min kropp verkar väldigt uppstressad, har ont i magen och mår illa. Blir så för mig när det är mycket att tänka på. Plus att jag är flygrädd, bara tanken på flygresan gör mig dubbel så illamående.

Resan kommer ta oss hela dagen, kvällen och en bit in på natten. Kanske uppdaterar någonstanns på vägen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0