Semester i 14 dagar!


Igår när jag vaknade upp mådde jag så bra av tanken att ha semster två veckor framåt. Och lika bra mår jag idag :) Så jävla skönt!!

Håller på stressar och fixar lite inför resan imorgon. Beger oss mot Arlanda imorgon eftermiddag så det är ändå skönt att veta att man har hela dagen imorgon på sig att fixa, packa och inhandla det sista som behövs. Men lovar att vi som vanligt kommer stressa in i sista sekund, om jag känner oss rätt :P

Håller på nere i tvättstugan nu, och det känns ju typiskt för solen skiner ute och det är hur fint som helst. Så är jag fast där :/ Men men, åker till solen imorgon så jag ska inte klaga ;) Verkar som vi åker i rätt tid för nu ska det bli kallt och regnigt igen (till och med snö på vissa ställen) här hemma i Sverige enligt metrologerna.



Bild som jag tog idag på väg till dagis.
Ska ha massvis med sånna träd på min gård när jag blir stor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0