Tisdag

Leklandet igår var en succé! Elias började springa redan utanför på parkering och när vi kom in hade han nästa inte tid att ta av sig kläderna ens. Ögonen lyste på honom :) Vi köpte fika åt honom mot slutet innan vi åkte hem. Men inte hade han tid att sitta där och ta det lugnt. Efter två minuter var han och klättrade runt igen :P

Vi var där i 2,5 timme, sen var vi alla tre trötta. Jag och Remi sprang ju runt lite mycket som Elias. Haha. Gullisen däckade på en gång i bilen :)

Remi och jag köpte mat från Donken. Nuggets med morötter och mjölk, (juice åt Remi, han har aldrig druckit mjölk :P) duktigt va?! Remi har hållt på med LCHF i snart två månader, utan träning och han har gått ner 6 kilo! :D Jätte duktig! Han är mycket mer motiverad än vad jag är. Men jag har gått ner 2-2,5 kilo i alla fall. Duger ju! Nu ska jag bara köpa träningskort så jag kan fästa allt på sin plats :P

Nu lite zumba sen hämta hem Elias från dagis, skjutsa han till mamma som ska passa honom medans jag är i skolan.

 

image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0