Måndag


I onsdags skrev jag ett inlägg men det blev visst inte publicerat :/ Så nu känns det som det är aaaaap längesen jag skrev här. Och det är det ju också.
Skrev då i alla fall att vi hade vart på begrevning och att jag aldrig mer vill gå på en sådan! Det tog på krafterna! Och det var mycket jobbigare och sorgligare än vad jag trodde det skulle vara. Usch och fy!

Sedan dess har jag jobbat. Var ledig igår och då var vi på bio med Elias. Alvin och gänget 3. Den fick inga bra betyg av mig eller Remi... Vi somnade mot slutet och Elias satt och sa "Gå hem nu mamma" typ fem gånger så den fick nog inge toppbetyg av honom heller, haha.

Nu ska jag göra mat, magen kurrar. Trött är jag också (som vanligt)


Min lilla gris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0