Leklandet

Jag och Elias sitter i soffan och äter frukost framför Monsters Inc. Sen ska vi göra oss klar för någon timme på leklandet. Jag har aldrig vart där tidigare men Elias har varit där med Lilly en gång och han gillade det som tusan! Får se om jag också tycker det är lika kul ;) Efter det ska vi äta på Donken. En riktig vara-barn-dag. Sen kommer han antagligen däcka och sova middag ett tag. Kanske även så jag, haha.

Btw blev det ingen Avicii konsert i fredags. Den blev inställd för oss pga att en plattform där inne hade rasat och ett 30-tal ungdomar hade åkt ner i ett hål i golvet. (På konserten som var före den vi skulle gå på alltså) Vi var ju ändå där så vi drog in till stan och gick ut på krogen. Spelade endast dunka dunka musik men det var rätt kul ändå. Kul att göra något annorlunda, var liksom första gången jag var ut i Sthlm :P Men lär säga att det är roligare att gå ut här hemma. Här träffar man på folk man känner då och då. Det är ju en av anledningarna till varför det är roligt att gå ut liksom :) Tycker jag iaf.
Aa men i alla fall så blir det ett nytt datum konserten blir, så det blir ännu en trip till Sthlm med mina tjejer :) När den är vet vi inte än, men hoppas de sätter ett datum snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0