Shobre


Idag var det den soligaste dagen på länge, och självklart jobbade jag. Jag som ville sola! Visst, jag jobbade bara tre timmar men det är de timmarna som solen tar, 12-15.
Jag måste fan bo i solariet i sommar. Alla mina tjejer åker till Spanien på lördag och är borta i två veckor (!!), dom kommer komma hem som pepparkakor. Själv kommer man se ut som en isbjörn i deras sällskap. Kul! Så därför blir det solariet och jag nu ett tag framöver.

Efter att jag hämtat Elias från dagis åkte vi till Boulongern med Ida. Vi köpte glass och lekte i lekparken. Nu är både jag och Elias helt slut! :P

Imorgon blir det också jobb. 07.45-18. Dagen vi säljer mest på hela året. Vi slår alltid försäljningsrekord. Så ikväll blir det tidig kväller så man kan köra järnet imorgon!!



Snodde den här fina bilden från Ida som hon tog idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0