Grattis Sverige på din dag



Ja, idag är det nationaldagen och den har inte firats dirket. Har jobbat, solat solarium och hälsat på hos mamma. Nu är vi hemma och slöar. 
Sverige måste vara det enda landet i världen typ som inte firar nationaldag på något speciellt sätt. Men om vi skulle det så skulle väl det bli som midsommar, sista april och nyår... Alla skulle supa :P Så det kanske är lika bra att vi inte firar den.

Imorgon är en lite bättre dag. Jag ledig, Elias ska på dagis, då hinner jag träna och sen ska jag på dejt med Anna också. Så kommer bästis hem från Paris, med en present åt mig :D Jag är så förväntansfull och glad för det verkar vara en BRA present för hon kunde nästan inte hålla sig från att skicka en bild ;P Kul!




Gullisen idag, med glass i hela ansiktet ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0