Spa

 
 
Igår var jag på en timmes aroma massage hos Spa gamla Gefle som jag fick av Remi för ett tag sedan :) Hur skönt som helst!! Nackdelen var bara att jag har blvit dunderförkyld så jag låg mesta dels av dom där 60 minutrarna och försöka hålla tillbaka allt snor i näsan. Och ont i huvudet fick jag också av att ligga med huvudet i den där runda saken man lägger ansiktet i. Men som tur var fick jag ligga på rygg en stund under massagen också, vilket lättade på trycket båda i näsa och huvud. Men som sagt hur bra som helst och jag tror min kropp verkligen behövde det :)
Måste göras oftare! Men nästa gång vill jag nog ha en massage som dom knådar och tar i lite mer på alla kutar och muskler.
 
På tal om den där jädrans förkylningen. Jag har vart förkyld sen i början av mars. Det går upp och ner hela tiden. Och nu det här tre dagarna jag vart ledig har det blivit värre än tidigare. Så idag var jag på hälsocentralen och fick en tid hos läkaren på torsdag. Sköterskan trodde det kunda vara bihålorna. Så jag får väl se då. Hoppas dom kommer fram till någonting så jag får medicin att äta så skiten försvinner någongång!
 
 
I väntrummet igår. Lägg märke till mina spatofflor nere i hörnet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0