Fortsätter väl ha denna förkylning

 
 
 
Hallå!
 
Var hos doktorn idag och kollade varför jag har en sådan här jobbig förkyklning. Gick därifrån utan svar. Antagligen är det många som har sånna här långdragna förklylningar nu. Det ända jag kunde göra var att äta mycket vitaminer, inte träna för hårt, vila då och då. Helt enkelt vänta ut den. Jätte tråkigt. Hade vart skönt att få ett bättre svar och någon medicin att äta. Kanske blir bra tills december eller nåt då...
 
Igår var vi ett gäng nere på stan och kollade in "Sommarkväll" och åt på Söderhielmska. Jag tog det lugnt och gick hem tidigt eftersom Elias var med och jag skulle upp och jobba tidigt. De andra däremot hade visst festat till det, som de ofta förtiden ;D Tror dom kan festa hur mycket som helst efter Spanien resan dom var på, haha!
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0