Skön dag


Imorgon är det informationsmöte om kurserna jag ska gå på Komvux. Klockan 16.. Jag är sååå nervös. Känns som dagen då man var sju år och skulle börja första klass. Haha usch :P Men jag har verkligen en vilja denna gång som gör att jag känner mig säker och rätt så lugn ändå!

Just i detta nu sitter jag och kollar på Australia medans jag surfar runt lite.
Tidigare idag har jag och Elias vart hos mamma och Erik och hälsat på. Jag drog med Erik upp på Köpis också. Både han och jag hittade ett varsitt plagg inne på H&M. Egentligen var det meningen att jag skulle kolla inne på Gina, men glömde presentkortet hemma såklart :P Men dom hade i alla fall ingenting. As lite kläder! Mest rea och det är ju bara skit.

Mamma är bäst på att baka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0