Bra söndag


Det har inte vart en sådan händelserik dag idag inte. Elias och jag har bara vart inne hela dagen. Vi har lekt, kollat på film, sen har jag lagat mat två gånger, diskat två gånger, duschat och dammsugit. Tvättat och pluggat har jag ju också gjort. Okej, det har väl gjorts en del ändå :)

Under dagen har jag blivit helt återställd efter mina två och en halv dagar med magsjuka. Jag är frisk! Slipper gå på toa tjugo gånger om dagen (okryddat alltså) :D Det som jag är sur över är att jag var sjuk på mina enda två arbetsdagar den här veckan. Förlorade nio timmar. Inte så mycket kanske ni tänker men jo, så några timmar som jag fått denna månad så är det mycket att gå back med nio timmar.

Så här kan en kväll hos familjen El Eter/Andersson se ut.
Remi pratar med sin mamma på Skype, Elias kollar film och jag dampar med matten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0