Andra skoldagen


Känner att Remi inte stödjer mitt inte-äta-något-sött-och-gott-före-den-24:e, han sitter och äter digestive med choklad på :O Dör lite här bredvid, men får väl nöja mig med mitt te jag då. Puhu!

Idag har jag gått i skolan ca fyra och en halv timme. Första matte lektionen och jag såg ut såhär: ????!! Hängde med lite då och då, men det kommer vara glömt till nästa vecka :P Det kommer bli mycket plugg hemma om man ska hänga med. Det man inte hinner på lektionerna enligt planeringen måste man ta hem och göra. Så jag är sjukt glad att jag har Remi som är duktigt på matte och kan hjälpa mig :)
Jag har inte räknat matte på 6 år!!!!!!! Förstår ni? Det är fan hemskt! Och fatta vad gammal jag har blivit!! Gaaah, jag vill inte. Nu fick jag ångest, hejdå!

Ska dricka upp mitt te sen blir det sängen. Helt slut i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0