Inget socker


Hoho! Kom hem från stan för ungefär en och en halv timme sedan. Träffade Erica över lite käk på Java. Alltid lika trevligt att träffa den babbel-tanten ;)
Elias var med han också. Han fick en kladdkaka som han inte åt upp. Om detta var för en vecka sedan skulle jag ha gluffsat i mig den på en gång. Men jag har gett mig tusan på att inte äta något sött, alltså kakor, godis och sådant på två veckor. Bestämde mig igår och ska hålla mig till den 24:e. Det är andra dagen idag och jag lär säga att det är svårt. Gaah, allt som har med choklad att göra vill jag bara stoppa i käften! Allt annat är egentligen inte alls svårt, men just den där goda, underbara chokladen... Efter den 24:e blir det kanske bra lite sött på lördagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0