Tisdag


Jag och Elias var ner på stan en sväng tidigare idag och köpte en Matte B bok av en tjej som jag gick i parallellklass med på gymnasiet. Fick den för 100 spänn! Bra affär alltså.

Efter det gick vi och käkade på McDonald's, för Elias skull. Men han var inte alls intresserad av maten. Åt en tugga av burgaren och ett pommes typ. Otacksamma unge! Haha nejdå. Han har ätit jätte dåligt dom här dagarna han har vart dålig i magen. Man är ju inte sugen på mat när man är det, så jag förstår honom. Men jag trodde att pommes skulle gå i i alla fall, men icke.

Nu sover han och jag sitter här och har det bra. Laddar inför skola kl 16. Idag ska vi labba!


Denna bok kommer jag ha uppenbarligen ha många fighter med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0