Tillbaka i skolbänken



Ååh! Idag satt jag för första gången vid skolbänken på 3,5 år. Lär säga att det känns väldigt bra! Mycket bättre än vad jag trodde, och det är en sådan lättnad. (Kommer nog kännas annorlunda när matten har börjat, haha)
En kille som jag jobbar med går lika kurser som jag, vilket är kul. Sen är det två tjejer som jag är bekant med, ena går matte kursen och den andra naturkunskap kursen. Har tur sådär jag :)

Har nyss beställt hem en Naturkunskap B bok för 450 spänn! Känns så ovärt för efter den här terminen kommer dom göra om kursplaner och grejer på Komvux, och det betyder också att de byter böcker så jag kan inte sälja den vidare när jag är klar med kursen... Vilket känns surt! :P Likaså kommer det bli med matteboken också.. Blä. Men i slutänden är det väl värt det, fast det känns onödigt nu :)

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. Jobbar öppning imorgon :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0