Tacosmys


Haft mina bästa tjejer över på tacomys ikväll. Vi lagade tacos tillsammans, pratade, åt, pratade, pratade lite till, satt i soffan och kollade på tv... Eller nej, vi pratade. Nu är jag så trött efter allt babbel, but I love it! Älskar sällskapet av mina vänner. Kan leva på det en vecka typ! Lite mer kanske. Men jag blir lika ledsen varje gång när jag hör någon säga "Ska vi åka hemåt då?" Jag vill bara "NEEEJ, stanna och var med mig!!" Haha, det är ju så mysigt! <3

Dock blir det inte sånna här kvällar så ofta. Alla pluggar, + jobbar. Line pluggar i Italien, Emilie i Linköping, Madde i Östersund, och Ida i Uppsala. Men Ida och Madde ska flytta till en lägenhet tillsammans här i Gävle snart så då ska vi träffa varandra oftare :D Jag ska hänga där jämt. Haha!

Inte har jag någon bild heller. Måste bli bättre att ta bilder! Men ah, dom är ju i alla fall de snyggaste vännerna man kan ha! Vem behöver en bild då ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0