Middags hos farmor


Idag har jag jobbat tre snabba timmar. Efter det for jag hem och duschade sen åkte jag, Elias, mamma och Erik till farmor på middag. Var proppmätt när jag åkte där ifrån, men matvrak som jag är så börjar jag bli hungrig nu igen.
Hur fan gör man för att inte vara sugen på saker hela tiden? Ska man motstå suget och sen blir det liksom lättre att moststå ju fler gånger man gör det, och till slut blir man inte sugen? Är det så det är? Isåfall, hur fan lyckas man med det?!

Remi kommer hem från jobbet strax så jag fortsätta med maten jag har börjat lagat åt honom. Man måste ta hand om sig man :) Speciellt någon som är som Remi <3

Vår nyklippta lilla kille med fräsiga morsan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0