Lediga söndag, hej


Oj, idag är jag trött. Vaknade kvart i tio men klockan kändes ändå som sju. Vad är det för fel? Aja strunt i det!

Igår kväll kom Ida och Madde hit för film och mys. Vi hade köpt massa ost och kex, vindruvor och oliver. Kollade på en dålig film... Så vi dissade den och hyrde en thriller i stället, "Julias ögon", som inte heller var så bra. Men bättre än den första i alla fall :P

Idag är jag ledig och själv med lillskrutt. Vi får se vad vi hittar på idag. Är sugen på att köpa något nytt. Fick 600 i presentkort på Gina så det är inte omöjligt ;) Ska nog fråga Erik och han vill hänga med oss idag. Kära lillebror!
Nu ska jag sätta Elias framför en film och själv ska jag ställa mig framför tvn och köra Zumbaaaa! :D Skönt att träna såhär på morgonkivsten så har man det gjort sen.

Elias för några veckor sedan när vi var hemma hos Fia med tjejerna och gjorde julgodis och spelade spel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0