Är du en väsk-tjej?


Jag är inte någon väsk-tjej. Det ända tillfället jag använder väska är när jag går ut på korgen. Annars har jag plånboken och mobilen i jackan eller i barnvagnen. Men jag måste börja använda väska oftare. Hela outfiten kan bli så snyggare med en såndan på armen. Så har man någon stanns att ha händerna också. När man är van med att gå med barnvagn typ hela tiden känns det jätte skumt att inte har något att hålla i. Därför är en väska perfekt då. Känns inte lika tomt liksom :)

Och eftersom jag inte är någon väsk-tjej så skulle jag heller aldrig lägga mer än typ 400-500 kr på en väska. Tycker bara det är skit dyrt :P Så här är fyra snygga budget alternativ från H&M.
Den högst upp till höger kostar dock 599 spänn. Inget budget alternativ alltså. Men sjukt snygg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0