Torsdag och lite fetare än igår


Igår kväll friade vi tjejer Ida som fyllde 24 år. (Fan, vi börjar bli gammla nu tjejer!) Hon bjöd på smörgåstårta, jordgubbstårta, chokladbollar och muffins. Allt hembakat. Behöver jag säga att vi alla kände oss X antal kilo tyngre när vi gick därifrån, haha.
Köpte med mig vita tulpaner och en kruka till dom som Ida fick. På lördag när hon ska ha födelsedagsfest ska hon få en mer riktig present. Inte en aning vad jag ska köpa än, men får tänka på det under dagen för jag måste köpa den imorgon. Svårt det där :P


Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsch till mig lite. Till och med tävtta håret då det är min tvätta-hår-dag idag :D Sen ska jag försöka räkna lite matte innan det är dags att fara iväg till skolan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0