12.12.12

 
Sista gången som alla siffror kommer vara lika i datum/månad/år.. På hundra år. Idag är det nog många som förlovar och gifter sig. Lätt att komma ihåg liksom ;P
 
Idag är jag as trött!! Inget ovanligt med det, men idag lite extra mycket. Elias vaknade runt 4.45 och jag trodde jag skulle döööö. När gjorde han det sist, när man var 1, om ens det?! Han gick upp ur sängen vid halv sex då Remi gick till jobbet. Jag låg kvar till nio i sängen men sov knappt någonting där imellan. 
Men det är dags att piggna till för idag jobbar jag ett eftermiddagspass. Sååå skönt att inte behöva ha något stort ansvar idag. Bara ta hand om gästerna och inte tänkta på något annat :) Det var hur längesedan som helst sist!
 
Okej, nu kan jag nästa inte hålla ögonlocken öppna. Måste sluta...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0