Köp aldrig en Renault!!!!!!

 
Asså fy fan rent ut sagt, vad jag hatar vår bil!! Inte bara det att den är ap liten så att man slår i huvudet i taket när man åker i den, ful och opraktisk för oss.. Den fungerar inte som den skaaaa! Det finns en lampa som tänds ibland i kontrollpanelen som inte får lysa när man kör, men vi har ett trick som gör att den slockar (inte bra). Sen till det jobbigaste. Bil jävlen har fått för sig att inte starta ibland. Helt sten död alltså! Det funkar om man är två och ena puttar på, men om man är själv är det kört!
 
Detta hände mig nu ikväll. Jag och Elias åkte och handlade lite behövligheter till frukosten imorgon. Och även popcorn som jag lovat honom. När vi skulle åka från affären... Heltdödbil.com. Satt där i över en halvtimme, ringde runt till lite folk men ingen kunde hjälpa mig förutom Ida, men då var hon tvungen att åka enda från Valbo. Hon var precis på väg till mig när Remi ringde och sa att hans kompis skulle komma och hjälpa mig så hon behövde inte åka hela vägen för min skull. Och det var tur! Kände mig värsta dum, trotts att det var hon som erbjöd sig. Det kan man kalla en bästa vän ;) <3
 
Till slut kom vi hem iallafall. Elias hade somnat i bilen. Han fick alltså inte äta sina popcorn, stackars lilla <3
 
 
DRA ÅT HELVETE SKIIIIIT BIIIL!!!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

det hände oss också. biljäveln startade inte rätt som var var, SKIT BIL!

vi bytte till cheva blazer ;-)

2012-08-24 @ 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0