Back to reality

 
Den här veckan börjar allt bra på tv! Precis nu börjar Robinson, sen är det ensam mamma söker. Senare i veckan börjar Breaking News, Room Service, Hollywood fruar och Fångarna på fortet. Hösten är bra sådär ;)
 
Det som inte är lika najs var att jag börja jobba idag efter en månads semester. Jobbade bara i tre timmar, så det var ett prefekt uppvärmningspass inför det kommande året. Tänkt att det är ett år kvar tills nästa semester.. Ångest!!! :/ Får nå fel när jag tänker på det. Nu är man liksom tillbaka till vardagen. Aja, får tänka på att jag har lite nya utmaningar framför mig och göra det bästa av situationen.
 
Nu ska lillgubben i huset nattas! Strax efter det kommer storgubben hem <3
 
 
Dagen måltid. Fett gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0