Bra dag


Oj vad duktig jag vart idag. Började med ett träningspass vid lunch. Sen åkte jag hem och pluggade i två timmar och efter det lagade jag mat. Blev över till fyra matlådor, inte dåligt. Sen drog jag till skolan och hade lektion i nästan två timmar. Remi hämtade mig när jag hade slutat och då åkte vi ut till Ikea för att köpa balkongmöbler men insåg på en gång när vi såg kartongen möblerna låg i att den aldrig skulle få plast i bilen. Den kartongen + fyra pers i en liten renault clio, haha glöm det! Så vi får köpa de en annan dag :P

Nu på kvällen har vi kollat hockey och beställt hem sallad. Och BRYNÄS ÄR TILL FINAL!! HURRRRAAAA :D Är lite stolt att vi bor på Brynäs faktiskt. Haha.

Imorgon är det jobb igen. Vill inte! Det var så skönt att vara ledig.

Min goda frukost imorse. Hade ingen annan bild från idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0