Usch och blä, usch och blä!


Ska sätta mig och plugga matte nu. Har prov på torsdag och som vanligt känner jag mig inte säker på nåogt :( Vi går för fort framåt! Min hjärna hänger inte med. Fattar inte hur man kunde vara så jävla dum och lat och inte valde ett sånt här ämne när man gick i gymnasiet. Då hade det varit så mycket lättare. Varför göra det svårt för sig själv? Dumhuve som man är. Ååh vad arg jag blir på mig själv nu!

En av mina störta önskningar är att ha ett mattehuvud, för det går inte att träna upp. Är man duktig så är man, är man kass så är man. Det går liksom inte att ändra på. TYVÄRR!

Men jag ska försöka kämpa på nu, fast det känns tungt...


Kankse behöver sola en eller två gånger innan vi åker till Libanon, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0