Nu så!


Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför ett 9-timmars pass imorgon, sen har jag äntligen ledig helg! :D Då j*vlar ska vi sätta igång här hemma med att tepetsera hall, kök och vardagsrum. Skiter i om det inte blir perfekt, upp på väggen ska dom! Om det inte alls går nå bra åker jag och köper färg istället.

Vi har bott här ett år och det är bara sovrummen och kontoret som är klart, typ... Dom skulle kunna förbättras dom också. Till exempel ska Elias ha ny säng, vi skulle kunna köpa sängbord och lite små grejer till sovrummet. Kontoret behöver mer förvarnng.

Sen när vi har upp tapeterna ska det köpas nya möbler till både hall och vardagsrum så småningom. Gud vad jag längtar! Vill sätta igång nu!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0