Som vanligt då

Som vanligt är jag trött idag. Sover i snitt 8 timmar per natt men ändå behöver jag typ sova middag för att vara människa på kvällen. Har börjat käka vitaminer men det verkar inte hjälpa. Det kanske tar ett tag innan de börjar ta liksom, vad vet jag.
Men jag tror problemet ligger i att jag inte rör på mig. Visst, på jobbet sitter jag aldrig still men måste börja röra på mig utanför jobbet också. Så idag efter jobbet ska jag ut och gå i det fina vädret. Längtar lite... Nästan :P (tycker träning är så jävla tråkigt, förutom dans) Shape it up Vicky!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 12 så jag får stämpla in. Och sen vänta tills klockan blir fyra så jag får stämpla ut, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0