Ledig helg

Här ligger jag i sängen och surfar runt i mobil och bara drar mig. Känner mig rätt pigg idag för ovanlighetens skull. Och trotts att jag vaknade inatt av världens smäll. Det lät precis som en skottlossning, blev så jävla rädd! Vaknade av första smällen, sen när andra smällen kom såg jag hur det liksom lös till samtidigt. (nej det var inget fyrverkeri för så låter inte dom)
Efter det tog det typ en 20 minuter innan jag vågade somna om :P
Fan, om jag hade bott själv när sånna där saker händer på nätterna hade jag bajsat på mig och ringt alla jag känner och be dom komma hem till mig, haha. Därför är jag så tacksam över att jag har Remi, känner mig trygg som ett litet barn hos honom :) <3

Nej nu är det dags att hoppa ur sängen. Klockan börjar närma sig nio för tusan. Dags för frukost med lilleman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SLÄNG UPP BILDER PÅ DINA BRÖDER SNÄLLLLLAA?! :D

2011-10-15 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0