Fullspäckad helg



Äntligen ledig efter en fullspäckad helg! I torsdags var ju jag och Remi i Stockholm hela dagen, i fredags jobbade jag sen var det inflyttningsfest hos Amanda och Amelina på kvällen. Drack vin och åkte sedan ut och dansade.
I lördags jobbade jag och efter det var det bröllopsfest kvällen. Remis kompis gifte sig. Kändes som jag hade kommit helt fel då jag var den enda svensken bland 80 pers, om inte fler :P Var inte där så länge för det blev inte som vi tänkt oss. Plus att jag var så jävla trött efter de två föregående dagarna så jag ville bara hem och sova.
Och igår söndag jobbade jag 11-20. Behöver jag säga att jag är trött efter en hel veckas jobb, fest och sena nätter? Är inte van med detta :D
Elias har sovit hos sin mormor hela helgen. Så igår när jag kom hem från jobbet pussade jag ihjäl honom!

Idag har hela familjen vart lediga (även imorgon :D). Vi har sovit länge, ätit god frukost och tagit det lugnt hela förmiddagen. Nu på eftermiddagen har vi vart på stan och kollade lite fort och fikade.
Hittade en OnePice, väntar och mössa åt Elias.
Förövrigt hade Elias sin vinterjacka på sig idag för det är så kallt :O Inte redo för riktigt kyla än jag inte. Usch!

Nu ska jag göra mat sen ikväll blir det mys i soffan framför Hollywoodfruarna :)


Idag har jag mina fina vita kofta från Zara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0