Från ett möte till ett annat

Idag var jag och pratade med en studievägledare på Komvux. Det gick bra och förhoppningsvis börjar jag plugga två ämnen i januari som jag behöver till min högskoleutbildning jag vill gå så småningom. Får antagningsbesked i december :) Så då är det bara att planera in hur det ska gå ihop med jobb för både mig och Remi, och hur vi ska göra med Elias om det krockar med något. Men det SKA gå, jag måste och vill göra det här! Nu när jag har klarat första steget kan jag inte bara skita i det. Jag ska börja plugga och jag är så jävla glad :D

Nu ska jag promenera ner på stan till ännu ett möte. Sen hem till mamma och äta mat och hämta Elias som har vart där medans jag irrat runt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0