Retur


Hämtade ut ett paket idag som jag beställde från H&M för någon vecka sedan. Nada passade. Klänningen var as ful så den åker tillbaka fort som fan! Skrattade åt mig själv när jag speglade mig i den :P Men jeansen ska jag bara byta till en mindre storlek för dom gillade jag jätte mycket :)

Remi var ut med jobbet igår på julbord. Idag är han bakis och jag bara skrattar :D Tycker det är skit kul när andra är bakis. Men när jag själv är det vill jag bara vara ensam och typ dö, haha. Skadeglädje.

Här är bilder fårn när jag och Elias bakade lussebullar igår:

Lussebullarna blev jätte stora :D
Tycker Elias ser ut som André i Idol på bilden, fast sötare ;) Själv var jag flottig som fan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0