Toffsar


Igår var vi på Owe Jansson - Lundins säljlager och fann några roliga saker. Jag hittade bland annat två toffsar som jag ska ha i vardagsrummet.
När jag knäppte kort på de upptäckte jag att de var olika :P Samma färg men själva bollen var inte av samma mönster. Storleken är inte heller lika :P Smart. Jag tog de sista av den färgen så jag kollade inte så noga, jag bara haffade åt mig. Kanske åker dit och kollar om de fått fler så jag får två likadana, annars får jag ha två olika helt enkelt. Det kommer i alla fall inte synas för dom ska inte hänga bredvid varandra.

En söt liten tomte hittade vi också. Han får sitta och vakta i hallen på byrån :)

Toffsarna ser typ gul aktiga på bilen för kameran är så kass. Men de är typ grå/silver.
Som ni ser så är de olika, haha. Sjukt irriterande! Jag vill ha båda som den till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0