Jobb och röda fötter


Äntligen ligger jag under täcket i vår varma säng. Karln fattas men det är skönt ändå!
Hoppade nyss ur duschen, den blev lååång och vaaarm. Så varm att hela kroppen blev röd och svällde upp. Speciellt fötterna. Mina fötter sväller alltid upp och blir knallröda när jag duschar varmt, haha. Anteckna!

Idag har jag jobbat. På dagen hade jag en hemstäning och på kvällen blev det 4,5 timme på Donkilonken. Och lite där imellan har jag städat vårt badrum, käkat jätte god lunch som Remi gjorde iording och kollat på The Walking Dead. Ska se det sista avsnittet av säsong ett nu. Sen ska jag följa säsong två som går på tv. Första avsnittet var i fredags. Tycker serien är skit bra, synd att det är så några avsnitt per säsong bara.

Bjuder på den här såhär på kvällskvisten. Fyan hur jag ser ut, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0