Tant-varning!


Nu sitter julgardinerna uppe i köket, och ljusstakarna lyser. Hann inte göra fler fönster än dom i köket. Tog över en  timme att tvätta dom!! Skiten gick aldrig bort. Till slut fick det duga. Dom är ju renare nu än vad dom var innan i alla fall, vilket är bra för att vara mig.

Vi struntade i stan och tar det imorgon istället då det är skyltsöndag. Längre öppet då. Så är det ju invigning av Gävle bocken också! Fyrverkerier och grejer.

Nu ska jag baka lussebullar! Degen har precis jäst färdigt :) Sen kommer Ida och Madde och gör mig sällskap ikväll.. Ryktas om Max mat! ;D

Adventsljusstaken är också på sin plats. Jag kör på den gammelmodiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0