Så var farsdag


Började dagen med att göra en stor frukost bestående av bacon, ägg, baguette, grönsaker, te, juice... Ja, you name it! :) Sen slappade vi bara, lekte och gjorde oss klar för dagen.
På eftermiddagen styrde vi ner mot stan utan att Remi visste vad vi skulle göra. Det var en överraskning! :D Jag vet att han hatar överraskningar för han är en riktig kontrollfreak, därför är det så kul att överraska honom för han tjatar som fan och försöker gissa vad överraskningen är hela tiden. Men jag ger aldrig efter! ;)

Jag hade bokat biljetter till nya Nalle Puh filmen som går på bio just nu. Det var jätte mysigt och Elias älskade det! När filmen var slut skrek han "Meeer Puh!" Haha. Remi tyckte att det var en rolig överraskning :)
När vi kom hem käkade vi god mat, och till efterrätt kladdkaka med grädde.

En väldigt bra farsdag helt enkelt! <3


Jag & mina bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0