Bra fredag!


Det närmar sig farsdag! Detta år ser jag fram emot det jämfört med föregående år. Nu har jag allt fixat.. Inte praktiskt men i huvudet i alla fall ;) Kommer väl sluta med att jag stressar i sista minuten ändå. Tidsoptimist som jag är :P Kan inte skriva vad jag tänkt mig eftersom Remi kikar in här lite då och då, hihi.


Jag kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, har ätit och tänker snart köra lite på crosstrainern. Måste bara låta maten sjunka lite så jag inte får håll. Sen ska jag fixa lite här hemma med disk och plocka undra grejer. Ta en dusch och sen gosa med Elias. Ikväll kommer Ida hit och kikar Idol med mig :) Dom är här i Gävle på Läkerol Arena idag, coolt.. Men det känns skönare att sitta hemma i soffan och ha det gött än att sitta där med massa fjortisar runt om sig, haha.

Okej, dags att köra igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0