Long time


Man glömmer bort bloggen så fort solen är framme. Eller glömmer gör man väl inte, men man har inte lust att sitta framför datorn helt enkelt.

Sedan jag skrev sist har jag jobbat, grillat, vart hos mamma och festade även till det lite i lördags. Hade inte vart ut på tre månader så det var roligt att få umgås med trevligt folk och dansa loss lite. Dock blev det inte alls så mycket dans som jag hade viljat. Vi kom in när det var en timme tills de stängde, sen köade vi till toaletten, köade till baren och självklart tappade jag bort mitt garderobs nummer så letade efter det ett tag också. Fick stå och vänta till typ sist för alla med nrlapp fick sina jackor och väskor först. Men det var roligt i alla fall :P

Just nu sitter Elias och kollar på en Bilar film och jag ska göra käk och matlåda till mig och Remi. Måste få lillen i säng strax så jag kan göra maten i lugn och ro :)


Lovely <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0