Gråa dag



Denna lediga och gråa dag har vi vart inne och lekt, städat, plockat, fixa, ätit lunch... Det man gör när man är mamma och är hemma :P
På eftermiddagen gick vi ut och plaskade lite i vattenpölar, gungade och lekte i en lekpark. Var väl ute i ca en och en halv timme :) Det var behövligt både för Elias och mig. Annars hade jag somnat inne av det deppiga gråa vädret. Varför på min lediga dag liksom?

Och vet ni?! Elias somnade i mitt knä idag när vi satt i soffan :O :D Det har han inte gjort sedan han var liten bebis. Det var sååå mysigt! Och där sov han i två timmar <3
Mitt upp i mitt tv-tittande med sötisen i knä så började en leksak i Elias rum spela en fin melodi. Jag såg nog ut som ett frågatecken samtidigt som jag såg ganska rädd ut. Det var väldigt konstigt :P

Snart ska jag och Elias åka och möta Ida och Line på Willys. Vi ska köpa mat och gotta tills ikväll :D
Mysfredag!




Mitt lilla spöke, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0