Fake it, to make it


Lyssnade på radion på väg till jobbet då dom tog upp hur mycket pengar Jennifer Lopez la ut på sitt utseende per månad och vad hon la det på.
Om jag säger såhär... Hemleverans av nyttig mat, ansiktsbehandlingar, manikyr och pedikyr, soldusch, hårförlängningar, frisörbesök, personlig träning, egen make-up artist någon gång i veckan, massage, ögonfransförlängning, vaxning av ögonbryn och ben.
Det var några av sakerna hon lägger ut pengar på som har med kropp och utseende att göra, men då säger jag så här: Hur jävla snygg skulle inte jag och ni vara om vi fick allt det där!!!

Dock kommer vi aldrig få allt det där, inte i just den lyxen i alla fall. Summan slutade nämligen på ca 760 000 kr per månad!! Det är nästan en mille i månaden. Helt sinnes alltså! Tror dock inte att hon är ensam om det i kändis världen precis.
Men förstår ni grejen, det är liksom inte så konstigt att kändisar är snygga. Jag skulle också gjort allt som hon gör om jag hade råd. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0