Vampyr grannar?


Asså det här är nästan lite läskigt. Varje kväll sedan vi flyttade hit har grannarna ovanpå oss hållt på bökat och stökat på kvällarna. Alltid rätt sent typ vid 22-23. Det låter som hårda steg, saker som dras på golvet, det dunkar till då och då och någon gång har vi även hört hur de skriker åt varann eller på något :P
Och jag sa till Remi "De är säkert vampyrer eller nåt för de lever jämt om sent på kvällarna aldrig på dagarna."

Så igår när jag stog i hissen kom en kvinna in som också skulle upp.. Till våning fyra, ovanför oss. Så säger hon "Trivs ni här" Och jag svara glatt "jaa, det gör vi!"  "Hehe, jag hoppas att vi inte stör er" säger hon med ett litet läskigt men ändå snällt leende på läpparna. Jag ba "Ehe nejdå" Hissen stannar och när jag går förbi henne tar hon mig på axeln och säger "Okej vad bra" och små ler och säger hejdå.

Det första som slog mig var dom är vampyrer. Om inte så håller de på med något annat konstigt. Det var faktiskt lite läskigt. Och när jag berättade det för Remi sa han "Du ska aldrig öppna dörren när det plingar på! Och ha den låst, jämt." Men så är det redan. Jag öppnar aldrig när det plingar på och dörren är alltid låst :P




Kommentarer
Postat av: Fia

Skumt, man kan ju undra vad dom styr med.Hon verkar lite halv skum också!

2011-03-09 @ 13:52:55
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

HAHAHAHAHA!! Men alltså, vem fan möblerar och har sig så sent? Vilka knasbollar.



sv: Men usch, lägger jag spökkommentarer? :O Hoppas att du ser denna då!



Btw, Jättefina tatueringar! Var gjorde du dem?

2011-03-13 @ 17:14:46
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0