Hej och hå


Idag har jag och Elias vart på Bvc. Han vägde och mätte sig. Han har växt 11 cm och gått upp 2,7 kilo. Han följder sin kurva bra och är lite större än "det normala", det har han vart sen han föddes. En kille som mår bra helt enkelt :)
Han fick även vaccin mot rödahund, mässlingen och nåt mer. Han satt i mitt knä och bara pep till lite grann när läkaren sprutade in själva vaccinet. Inte en lite tår ens. Jag höll på börja grina mer än honom tror jag, bara jag såg nålen ryste jag. Men han klarade galant :)

Efter det mötte vi upp Remi och hans kompis på en snabb fika. Fikade på Pazzo där Ida jobbar och hon jobbade idag så jag fick träffa henne på köpte :D
Sen träffade jag Isabell som jag inte har träffat på säkert ett år. Helt sjukt! Och det var så kul att träffa henne igen. Vi kikade lite snabbt på stan och gick hem till henne och satt och pratade ett litet tag. Sen var hon tvungen att åka med sin mamma på ett ärende så det blev bara en snabb dejt för oss :P Men jag hoppas vi ses snart igen!

Nu ska jag laga en soppa och vänta på att älsko kommer hem.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0