Torsdag

Idag har jag jobbat 12-19, tagit en skön dusch och nu sitter jag och äter.
Käkar bacon, äggröra och boldpuddning och hoppas på att blodpuddningen gör mig till en piggare människa. Järn är det jag behöver tror ja. Eftersom jag kan somna när, var och hur som helst har jag nu bestämt mig för att äta sånt här med mycket järn i lite då och då. Köpte blutsaft ska jag också göra. Mamma säger att det ska bara bra :)

Imorgon blir det en spännande dag, då ska jag göra min första tatuering. Är så jäkla nervös. Blir en på fingret. Kanske kan hända att det blir på två fingrar om jag kan stå ut med smärtan. Remi ska också tatuera sig, fast på underarmarna.

Mitt lill hjärta har fått hosta :( Hör hur han ligger och hostar till inne i sitt rum då och då. Stackars älskis <3 Måste ringa hälsocentralen imorgon så vi kan få något som dämpar hostan. Fick recept sist han hade hosta men den flaskan gick sönder i skötväskan någon dag efter bara :/ Typiskt. Annars hade vi ju haft den nu.

Lille bebis <3

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Ja okej. Skönt att du fått tag på en!! :)

2011-03-03 @ 22:11:51
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0