Märkt för livet


Det jag tatuerade idag var Family på högra långfingret och Love på det vänstra långfingret. Jag skrev det inte bara för att skriva. Båda orden är två av de finste ord som finns enligt mig och de hör ju liksom ihop med varandra.
Starka ord som betyder mycket för mig helt enkelt. Sen att det är sjukt snyggt är ju ett plus i kanten ;)
Nästa tatuering blir Elias namn och födelsedatum :)

Som ni ser så är det fortfarande lite utsmetad färg runt om, men jag hoppas det går bort snart :P


Nu ska jag bära med mig de här fina orden i resten av mitt liv.
Nöjd tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

APSNYGGT!!! :D:D:D

2011-03-04 @ 22:03:34
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - VINN TANDBLEKNING

Snyggt!

lär ha gjort bra ont? :P

2011-03-04 @ 22:09:45
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Amanda Spiik

det blev ju kanon!

2011-03-05 @ 16:50:18
Postat av: anna

jättefint! har själv tänkt skriva lisa, min tvillingsysters namn, på mitt vänstra långfinger :)

2011-03-05 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0