iPad inlägg

Hejsan! Bloggar från iPaden och det verkar vara lika cp som på mobilen. Inga bilder, all text sitter ihop och bla bla. Känns det inte som att det ska gå på en iPad liksom? Det är 2011, hallo Mac?! Nejdå, ÄLSKAR Mac i övrigt! Men detta är fan dåligt. Vad har jag gjort idag då? Jag har jobbat, tagit en snabb fika hemma hos mamma innan jag åkte och hämta Elias på dagis. Sen har jag lagat mat, kört ett träningspass här hemma, myst med lillen i soffan innan det var läggdags för honom (lär väl erkänna att jag slumrade till i soffan men vakade av en smäll på armen och en Elias som såg sur ut, haha söt!) Sen har jag lagat mat igen, kollat på "en unge i minuten" och bölat, diskat undan lite efter maten och nu sitter jag här. Remi kom precis innanför dörren så nu blir det mys i soffan :) Hörs imorgon! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0